Functionaliteiten
Een overzicht van bijna alle functies die te vinden zijn in ReparatieCRM
Informeer je klanten bij elke update
iPhone kapot? Samsung S10 laten vallen? Dat gebeurt vaker dan dat de gebruiker wilt.
Zodra de telefoon is ingenomen begint ReparatieCRM al met de klant op de hoogte te brengen van de reparatie. Moet er een onderdeel besteld worden of is de reparatie eerder klaar?
ReparatieCRM stuurt e-mails naar je klant om dit te communiceren.
Reparaties in kaart
Beheer is nog nooit zo makkelijk geweest. Nooit meer een klant hoeven te zeggen dat je niet weet wat een collega heeft gedaan of hoever een reparatie is.
Alles is voor iedereen inzichtelijk zodat iedereen de correcte informatie ten alle tijden beschikbaar hebben.
ReparatieCRM de basis voor al jouw taken
Bijna alle taken zijn hieronder benoemd, zodat jij niet verder hoeft te zoeken!
Prijs & Tekstbeheer
Hou makkelijk de prijzen en teksten van de reparaties bij.
Statistieken
Doordat alle data in het systeem zit kunnen er makkelijk rapporten worden gegenereerd.
Online Webapplicatie
Computer, Laptop of Smartphone?
Windows, Linux of Mac OSX?
Dit maakt voor ReparatieCRM niet uit
Relatiebeheer
Beheer alle klanten (B2B / B2C) vanuit het systeem. En beheer snel hun diensten vanuit hun account
Project Management
POS (Point of Sale) Kassasysteem
Geen extra rompslomp meer met een aparte kassa. Alles zit direct aan elkaar gekoppeld
Dagstaten & Facturen
Draai met een klik de dagstaat/maandstaat uit of print de factuur voor de klant.
Ticketing System
Maak voor jouw klanten afspraken aan zodat iedereen precies weet wanneer een klant komt.
Event Planning
Dagplanning? Geen probleem! Alle afspraken worden netjes in een overzicht getoond en is koppelbaar met iCal.
Makkelijk in gebruik
Door een uitgebreid maar subtiele webinterface is ReparatieCRM gebouwd voor elk reparatie doel. Of je nou reparateur, verkoper, bedrijfsleider of accountant bent. Het systeem is voor jou bedoelt!